Nieuws

Publiciteitscampagne DEB.nl in maart van start

Radiospots, billboards langs de snelwegen en aandacht via de sociale media. Begin maart start een grote publiciteitscampagne om ondernemers alert te maken op het online energiebesparingsprogramma DEB.nl. Daarmee bespaar je kosten en dat is winst voor de onderneming én voor ons allemaal.

 

Onderdeel van het programma is de digitale bespaarassistent. Die geeft per onderneming aan welke energie- en dus ook kostenbesparingsmogelijkheden er nog zijn. DEB.nl maakt het mogelijk zo gemakkelijk en voordelig mogelijk aan de wettelijke verplichtingen voor energiebesparing te voldoen. Door in te loggen kan de ondernemer direct zien hoeveel winst er te behalen is. Het programma is ook gratis te gebruiken door kleinere ondernemingen waarvoor de verplichting niet geldt.

Ervaringen van ondernemers

Vele brancheverenigingen hebben zich inmiddels aangesloten. Zij bevorderen bij hun leden het gebruik van DEB.nl. Ervaringen van ondernemers vormen een onderdeel van de campagne. Zij vertellen hun collega’s wat het hen heeft opgeleverd. Die verhalen zijn ook te lezen op de website. Niet alleen draagt het programma bij aan kostenreductie, ook bevorderen van maatschappelijk ondernemen is een thema. Energiebesparing door het bedrijfsleven is één van de bijdragen om tegemoet te komen aan de afspraken die in het Klimaatakkoord zijn gemaakt.
De publiciteitscampagne is een vervolg op de eerdere uitingen van ‘Wattjemoetweten’ en wordt begeleid vanuit MKB-Nederland.

Delen op social:

Maak het verschil met de kennis van morgen